Wij ontwikkelen en fabriceren al meer dan 18 jaar stijlvolle maatwerkmeubelen
Al meer dan 18 jaar stijlvolle maatwerkmeubelen

Office manager

Keijser&Co groeit! Kom jij ons team versterken? 

Thumbnail for

Ben jij de office manager die enorm van afwisseling houdt? Dan kun je jouw hart ophalen bij Keijser&Co. Je werkt niet voor één bedrijf maar liefst voor drie verschillende organisaties, namelijk Nidum Vastgoed, Keijser&Co en restaurant Ovum. Geen dag is hetzelfde en jij bent degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Ben jij die zelfstandige aanpakker, dan zitten we echt te wachten op jou! 

Keijser&Co creëert voor en met haar klanten hun droominterieur. Met unieke meubelstukken die op maat worden gemaakt en waarbij de klant in het middelpunt staat. Dit doen we al 18 jaar. Onze showroom en kantoor bevinden zich in Nidum, een broedplaats voor inspiratie op het gebied van lifestyle, wonen, events en culinair genieten. Wat een feestje dat jouw werkplek zich middenin deze levendige ontmoetingsplek in het historische deel van Grave bevindt! 

Wat ga je doen?

• Jij zorgt voor structuur in onze (digitale) omgeving, documenten en mailinglijsten. 
• We vinden het fijn als het voor onze medewerkers op kantoor goed geregeld is en we vragen jou ook om facilitaire zaken te regelen. Jij ondersteunt de directie maar vindt het ook géén probleem om een collega met administratieve taken te helpen. 
• Als medewerkers vragen hebben over administratieve taken dan ben jij degene die hen alles kan vertellen. En je ontzorgt ze door alles goed af te handelen.                                                                                  
• Je gaat de bedrijfsprocessen op de juiste wijze uitwerken, optimaliseren en bijhouden.
• Uiteraard zorg je ervoor dat de digitale dossiers altijd up to date zijn.
• Bij een team overleg zorg jij voor een agenda en verslaglegging 
• Jij bent onze back-up met betrekking tot de salarisadministratie en een aantal hr-werkzaamheden.

Wie zoeken wij?
• Jij bent een zelfstandig werkende professional op MBO+/HBO niveau. 
• Je hebt een brede kennis van office management. 
• Jij weet uitstekend de weg in Word en Excel. 
• Je verdeelt jouw uren bij voorkeur over 4/5 werkdagen. 
• Je hebt een goed overzicht zodat je alle administratieve processen tijdig en correct uitvoert. 
• Je bent echt iemand die het werk ziet en aanpakt. 
• Een collega met een flexibele houding die snel kan schakelen en daarbij gestructureerd en nauwkeurig kan werken. 

Wat bieden wij

• Een leuke, afwisselende en gecombineerde functie met een salaris dat past bij jouw ervaring. 
• Wij kennen een eigen pensioenregeling. 
• Een baan voor 28 tot 32 uur per week. 
• Een reiskostenregeling voor woon-werkverkeer. 
• Wij starten met een tijdelijk contract maar weet dat we een vaste invulling voor deze functie zoeken. 
• Je komt te werken in een prachtig monumentaal pand en een inspirerende omgeving. 

Interesse? Geweldig! Solliciteer dan snel op deze vacature! Mail dan je cv met foto en begeleidende motivatiebrief naar Lonneke van der Weyden via de onderstaande button.

Ben jij de geschikte kandidaat voor deze functie?

Stuur dan je cv met foto en onderbouwing naar Lonneke van der Weyden via de onderstaande button. We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Thumbnail for